Gratis Fragt

GRATIS FRAGT

Vi har levere gratis fragt til hele landet, men kan desværre ikke levere møbler til ikke-brofaste øer. Levering vil i disse tilfælde ske til nærmeste havn på fastlandet.
Fri fragt er til kantsten, men i de fleste tilfælde er chaufførerne behjælpelig med at bære møblerne ind. Ønsker du hjælp til at få møblerne båret op i en lejlighed eller andet kan dette arrangeres mod ekstra betaling. Få hjælp til at bære møblet ind.
Fragt Norge; Grønland og Sverige
Med fragt til Grønland er der fri fragt fra leverandør til havnen i Aalborg, vi arrangere hele fragten for dig, her skal du være klar over at du skal afhente dit købte møbel på det nærmeste Toldkontor, hvor du skal betale for udlevering og ind fortoldning.
Fragt til Norge vil der blive pålagt transportudgifter alt efter hvor i Norge du bor. Du vil ikke skulle betale dansk moms, men du skal være opmærksom på at der vil være nogle omkostninger i forbindelse med udleveringen af møblet.

LEVERINGSTIDER

Når du bestiller et produkt fra Interiørbutikken.dk kan du forvente at modtage dine vare inden 8 arbejdsdage, hvis det i mod forventningerne skulle blive forsinket, kontakter vi dig herom.
Interiørbutikken.dk  er ikke ansvarlig for forsinkelser, som følge af strejker eller besvær fra leverandørens side. Hvis du på et tidspunkt ønsker at kontrollere status for din leverance, så skriv en mail eller ring til os på th@interiorbutikken.dk eller 60383700.

TIDLIG ANNULLERING

Når ordren er placeret og betalingen, er modtaget, vil din ordre være som bekræftet hos os.
Når en ordre annulleres af kunden, og vare ikke afsendt vi Interiørbutikken.dk tilbage betale det fulde beløb hurtigst muligt.

BESKADIGEDE VARER

Hvis emballagen er beskadiget ved levering, bør du acceptere leveringen og tage billeder af den beskadigede emballage før udpakning af produktet.
Hvis du nægter levering ved døren vil vi pålægge et returneringsgebyr. Hvis du ønsker en ny leverance efter at have nægtet den første levering, vil vi bede om at modtaget betaler leveringsomkostningerne.
Skulle uheldet være ude og produktet også er beskadiget efter fjernelse af emballagen skal du tage billeder af skaderne på produktet. Herefter skal du sende os en e-mail til vores kundeservice med dit ordrenummer, en kort beskrivelse af problemet og billeder af både den beskadigede emballage og produktet. Følg samme procedure, hvis emballagen er ok, men produktet er beskadiget, eller hvis du har modtaget en anden variation end det, du har bestilt.